//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Goodbye January 2012

Goodbye January :)

Erin rndu dengan blogger saya.
Erin dah tak lama tak bukak blog
Jadi banyak benda yang erin nak story okay

Tersebut alkisah....

Erin happy sangat dapat jumpa kawan-kawan aku
dekat Johor. Banyak cerita yang nak bagitau dekat diorang.
Dekat asrama ada buat orientasi tau. Aku kadang-kadang nak
sangat tahu apa yang best sangat orientasi dekat asrama ni.
Start hari Jumaat malam hingga ahad tengahari.
Sepatutnya ada 10 kumpulan. 
Aku dapat kumpulan yang ke-5
Semua kawan-kawan aku berpecah. 
Tapi sebaik aku satu group with my sister.
Ada lah juga kawan kann ?
Diorang ada buat "malam pungguk" means 
jalan bersendirian dikawasan asrama sambil tutup mata 
menggunakan kain. 
Sumpah aku cakap aku takut gila. Kalau korang pon kann ? 
Dorang takut-takut kan kitoranglahh 
Tapi sebaik Form 5 tak sempat buat sebab cuaca
taidak mengizinkan kan. 
Sambil aku tunggu giliran tu kan sempat lagi aku tidur 
haha lawak sial 
korang tahu jelah kan macam mane rupenya 
kalau kita tidur sambil duduk. 
Aku rasa ngantuk sangat sebab dah pukul 2 pagi kot . 
Aku tanya dengan budak-budak yang kena tau 
dorang kata tak takut pon, lawak ada lahh  
Then ada buat explores 
okay malas nak cerita 

Dah lama tak bersukan !
Korang tahu tak aku masuk pertandingan bola tampar ?
sepanjang bulan january ni 
asyik-asyik ada latihan bola tampar  
sebab perlawanan akan bermula pada
31 January 2012
Penat tak payah cakap lah . kejar masa tau .
sampai muka aku dah macam harimau belang haha
black and white.
Aku pun malas dah nak masuk bola tampar
tapi kena jadi "pom pom girl" yaww
haha jangan main-main
Tapi the end perlawanan tu kitorang kalah
semuanya sedih sangat.
Sekolah-sekolah yang lain semuanya hebat-hebat betul 
takut aku tengok . haha
sekolah aku pon hebat apa diorang semuanya 
bekerja keras tauu . 
Sekolah kitorang main bola tampar semuanya main-main
tak serious haha kelakar lahh . 
sebab kalau serious diorang akan kalah 
kalau tak serious masa main bola tampar diorang akan menang tau 
pelik kann ? haha suka tengok haha
Bagi aku ini adalah satu pengalaman bagi aku
sebab aku tak pernah pergi tengok penlawanan
antara sekolah .

Oklah malas nak tulis lagi dah .
Hope you guys enjoy it 
jyeahh lol .
Bye sweetheart blogger.
kisses sikit muahhh