//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Totally Bapak Awesome lah sial liddat . OMGOTT !

Okay Banyak aku nak cerita ni !
Tahun depan aku dah SPM 
so jadi senior lah kann ? 
GOSH !
Macam tak percaya je kot aku dah nak SPM 
Agaknya lah kan 
mesti ramai orang tak percaya aku ni senior kann ?
sebab kecik sangat .
Tu lahh orang suruh makan sayur tak nak ! degil betul 
kalau tak nak makan sayur , makan lah CALCIUM YUMM hehe 
betul tak ? kadang2 tu aku tengok kat iklan tv 
kalau budak2 makan calcium yum tu boleh jadi tinggi lah 
kuat lah . macam2 ! 
Aku pernah lah sekali makan kann 
Tapi tak tinggi2 pon ! Brr -,- 
Btw, lantak lah kann ? anugerah tuhan perlu dihargai 
Betul tak anak-anak ? hehe 

Next Story ..........

Amacam Blog wa ? 
ada comel tak ?
hehe normal lah 
Eryn , sejak bila kau pinky sangat nihh ?
LOL ! 
Entah lah , tiba tiba jea minat hello kitty sebab comel 
hehe
awesome kann ? 
yeahh cool liddat bagi aku lahh hehe 

TUTUP story ..................

  nonsense -,-